MODALITATEA DE LIVRARE SI TERMENELE DE LIVRARE GENERALE
Livrare Standard (livrare la adresa Utilizatorului)
Livrarea produselor comandate se face prin E-COLETLOGISTIC S.A, este o platformă online specializată în sisteme tehnologice de gestionare a transporturilor pentru companiile mici și mijlocii.
Livrarea produselor pe teritoriul Vaii Jiului (Mun. Petrosani, Mun. Lupeni, Mun. Vulcan, Ors. Petrila, Ors. Aninoasa) care beneficiază de LIVRARE GRATUITA, se face in regim propriu de catre SC QUANTICO IND SRL.
Pentru comenzile inregistrate LUNI - VINERI, PANA IN ORA 14:30: 2 - 5 zile lucratoare (de la data inregistrarii comenzii)
Pentru comenzile inregistrare in weekend (SÂMBĂTĂ SAU DUMINICĂ) termenul va fi de 2-5 zile lucratoare începând din urmatoarea zi de LUNI.
Livrarile se efectueaza de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:30.
Important: In ziua livrarii coletului, agentul companiei de curierat va contacta Utilizatorul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care agentul companiei de curierat nu reuseste contactarea Utilizatorului, acesta va mai proceda la a doua avizare succesiva (urmatoarea zi lucratoare), informandu-va in acest sens prin SMS. Dupa expirarea acestui termen, coletul dvs va fi returnat catre SC QUANTICO IND SRL, proprietar al www.koray.ro si livrarea comenzii va fi anulata.
IMPORTANT:
In cazul in care comanda include cel putin un produs cu disponibilitate de tip "La comanda", termenul de livrare pentru produsele disponibile se calculeaza de la momentul in care este confirmata disponibilitatea, prin email transmis de office@koray.ro.
In cazul comenzilor pentru care Utilizatorul a optat pentru efectuarea platii prin transfer bancar, termenul de livrare se calculeaza de la momentul in care este confirmata incasarea contravalorii comenzii in contul SC QUANTICO IND SRL, proprietar al www.koray.ro .
Termenele de livrare estimate si comunicate in paginile de produs din cadrul site-ului sunt calculate in concordanta cu termenele generale comunicate mai sus si sunt calculate in raport cu o comanda inregistrata la data si ora curenta a sesiunii unui Utilizator si doar pentru livrare pe teritoriul Romaniei. In cazul in care termenele de livrare sunt prelungite fata de cele generale comunicate mai sus, acestea sunt adaptate corespunzator in paginile de produs, devenind termenul aplicabil comenzilor inregistrate.
COSTURI LIVRARE
Comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 199 lei (tva inclus) beneficiaza de livrare GRATUITA.
Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 199 Lei (tva inclus) se va aplica un cost de transport in valoare de 30.00 lei (T.V.A. inclus) si 5.00 lei (T.V.A. inclus) taxa pentru ambalare-manipulare. Costul de transport se adauga la pretul produselor comandate si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de lansarea comenzii.
PROCEDURI OBLIGATORII LA LIVRAREA PRODUSELOR
In cazul in care, in urma tuturor avizarilor, coletul nu va putea fi predat Utilizatorului din cauza refuzului de primire/plata a coletului sau din cauza imposibilitatii contactarii Utilizatorului din culpa acestuia, SC QUANTICO IND SRL, proprietar al www.koray.ro va anula comanda si va restrictiona accesul Utilizatorului in vederea efectuarii unei comenzi ulterioare si/sau la anumite modalitati de plata a acesteia. Pentru a reactiva accesul, Utilizatorul trebuie sa achite contravaloarea transportului pentru coletul nepredat, in valoare de 30.00 lei (inclusiv TVA), prin transfer bancar (ordin de plata) in contul indicat de SC QUANTICO IND SRL, proprietar al www.koray.ro . In urma reactivarii accesului, urmatoarea comanda va fi acceptata de SC QUANTICO IND SRL, proprietar al www.koray.ro numai prin plata produsului si a costului de transport in avans, prin una dintre urmatoarele modalitati de plata: plata online prin card bancar sau transfer bancar (ordin de plata).
La receptia coletului, primitorul trebuie sa verifice integritatea acestuia, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta.
Te rugam sa refuzi coletul daca banda si/sau coletul au fost deteriorate si sa completezi procesul verbal de refuz."
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta agentului companiei de curierat, sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu acest agent. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.